pll

↑Lite sådär känner jag inför att plugga just nu. Inte alls taggad! Känner mig slut i hela kroppen.

Då var det dags att börja plugga till nästa prov, provet idag gick helt okej! Vissa frågor babblade jag bara på men hoppas det gick hyfsat bra iallafall. Älskar känslan att kunna kasta alla ekonomi papper i soptunnan, vi har överflöd med papper. Tror jag håller på att bli sjuk, jag har ont i hela kroppen även fast jag inte har tränat på hela veckan. Går så mycket sjukdomar just nu så det är kanske inte så konstigt!  
 Men dessa tjejer räddade min eftermiddag iallafall,♥ Bildkälla.
 
Kollar ni också på PLL? :)

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Anonym

Japp de gör jag, älskar verkligen pll :)
Kolla gärna in min blogg :)

2014-03-19 @ 18:11:46
URL: http://leashistory.devote.se
Postat av: Anonym

Min blogg är leashistory.devote.se

De blir anonym när jag skriver kommentarer ibland men mitt namn är Lea.

2014-03-19 @ 18:13:02
Postat av: Alexandra

jag älskar pll!♥ började se det för 2 år sedan,lite jobbigt bara med uppehåll till 10 juni nu :) men det brukar gå rätt snabbt, tur det :D

2014-03-19 @ 19:20:32
URL: http://alexxandra.blogg.se
Postat av: Elvirall-en frisyr och modeblogg

Åh jag har inte kollatin den serien än, min favorit är Gossip Girl. Får inte nog av den! :D Kram

2014-03-19 @ 19:44:33
URL: http://elvirall.se
Postat av: Vavve(vanesa)

Ja! Älskar Pretty Little Liars! Dom gjorde min dag med! Det var ju ett super avsnitt!❤️ Bästa avsnittet på länge!❤️

2014-03-20 @ 15:58:48
Postat av: Hanna

Ja det gör jag och jag älskar det! :)

2014-03-20 @ 17:08:24
URL: http://hannaelenor.blogg.se
Postat av: Lovisa

Ja☺️💕

2014-03-21 @ 21:15:55
Postat av: Wilma

Jag kollar och jag ÄLSKAR det!! började kolla förra fredagen och har redan sett klart första säsongen och är nu på säsong 2 avsnitt 11! Jag är verkligen beroende hehe

2014-03-21 @ 22:18:17
Postat av: Anonym

Ja älskar det och längtar tills det kommer nya avsnitt!! :D<3

2014-03-24 @ 15:52:50

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0