Dagen


Bild 1. Fina Tove på Waynes // 2. På resturangen // 3. En random bild ;) // 4. En sjukt arg tjej på SJ-tågen...
 
Dagen har varit som en bergochdalbana. Morgonen var en katastrof, vaknade vid tjugo i sju och slängde på mig kläderna (hann inte ens sminka mig...) för att hinna med tåget. Cyklade fort som tusan till stationen för att hinna med det tidigare tåget så att jag hade god tid på mig i Stockholm. Kommer till stationen och får höra att tåget är inställt, köpte då en biljett för att åka med det andra tåget. Sätter mig på tåget och får höra att det är en försening, visst tänkte jag...säkert 10 minuter. Men neeeeej, satt en timme och bara väntade på tåget så missade hela eventet. Förstår ni min ilska?! Alla tåg från Uppsala till Stockholm var inställda och har varit det hela dagen, nu är ändå klockan nio på kvällen och de har inte löst problemet ännu. Alla hade ju panik, vissa skulle hinna med båtar och vissa skulle till viktiga möten. Så morgonen började väldigt dåligt. Köpte med mig jordgubbar och hallon hem  för att trösta mig själv haha. 
 
Dagen blev bättre när jag träffade Tove, vi tog en lååååång fika på Waynes där vi pratade om allt verkligen. Det behövdes! Shoppade även lite småsaker. Avslutade kvällen med resturang med släkten, myspys! Dagen blev bättre tillslut :)

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Simon M

HAHAHAHAHHAh jossan<<333333333333333 första gången jag sett dig så jävla förbannad att du verkligen pekar finger på bild, bästa duu<3

Svar: Hahaha dvd<3333 var så jäkla förbannad att tårarna sprutade <333
Josefine Olsson

2014-05-28 @ 21:09:16
Postat av: Emilia

Hejsan!
Skulle du kunna ha en frågestund? Har lite olika frågor❤️ kram

2014-05-28 @ 21:21:56
URL: http://emiiliiaslife.blogg.se
Postat av: Alexandra

var har du köpt dina supersnygga solglasögon? :D

2014-05-28 @ 21:24:05
URL: http://alexandrapalo.for.me
Postat av: Claudia

Oj.. Vilken oturs dag du hade👎 hoppas verkligen att du mår bättre nu😘💖

2014-05-29 @ 09:29:48
URL: http://Www.nattstad.se/claudiafares
Postat av: Anonym

Vad hette resturangen? Ser sjukt gott ut iaf!

Svar: På Hörnet :D <3
Josefine Olsson

2014-05-29 @ 16:32:59
Postat av: Tilda

Hej!
Jag ska på one direction konserten den 13 juni och ska bo i Uppsala (fanns inga lediga hotell i Solna/Stockholm) undrar därför om du vet det enklast sättet att ta sig till friends arena?
Tack för en bra blogg,kram!

Svar: Hej! SL pendeltåget, går direkt också :D KRAM!
Josefine Olsson

2014-05-29 @ 21:34:54
Postat av: Matilda

Men åhh vad surt! :/ tur att dagen blev bättre sedan tillslut! :)

2014-05-30 @ 08:36:02
URL: http://matiiildaa.blogg.se
Postat av: Smilla

Vilken app använde du till att få runt?

2014-05-31 @ 13:52:33
URL: http://Nattstad.se/smillalydiaw

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0