en helg på landet

Nu är jag hemma efter en helt underbar helg på landet som vi spenderade i DETTA underbara hus. Vi fick plocka på oss vad vi ville i vagnarna på Ica(lyx!!), eftersom vi hade hand om efterrätten. Trots det dåliga vädret så var det så mysigt. Vi grillade även för första gången i år, alltså vilket kött - mums! Sommarkänslor på en hög nivå.
 
Nu är pappa hemma från New York så ska spendera tid med honom nu, är helt slut. Orkar inte sätta mig på en cykel och trampa iväg till gymmet, gymmet står ju ändå kvar. Men så avundsjuk jag är på han! Kommer att visa er en massa bilder i bloggen från hans resa. Fick även så himla mycket fina saker, det hade jag verkligen inte räknat med! 
 
Ha en bra söndag och ladda upp inför en ny fräsch skolvecka...or not ;)

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Anonym

Åh Gud vad mysigt det ser ut!!
Kan du göra en video och visa vad du fick av din pappa?
Älskar verkligen dig blogg!!

2014-05-04 @ 21:47:34
Postat av: Anonym

Vilka underbara bilder!!

2014-05-04 @ 21:53:33
Postat av: Mathilda

Vilka underbara bilder!!

2014-05-04 @ 21:54:11
URL: http://www.mathhildas.devote.se
Postat av: ♥ only

Härliga bilder :)

2014-05-05 @ 12:31:22
URL: http://onlyfp.blo.gg/
Postat av: Hanna Karlssson

Mysigt! :)

2014-05-05 @ 14:25:37
URL: http://hannakarlssson.blogg.se
Postat av: Sofia

Kan du visa något du fick? :)

2014-05-05 @ 18:57:47

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0