monday

Outfit: Kappa - Lookbookstore // Stövlar - Johnny Bulls // Byxor - h&m // Sjal - usot // Väska - Modekungen
 
Dagens schema: Skola - Nationella - Jobb .- Plugg.
Det var rätt så jobbigt att hoppa ur sängen när väckarklockan ringde 07:14, Min kropp och själ har tagit sommarlov så startar man dagen med svenska nationella, hann inte ens med sista frågan. Trögt. Ska iallfall bli skönt att åka iväg till jobbet några timmar efter skolan, behövs pengar till sommaren.
 
På tal om jobb...sökte 4 sommarjobb men fick 0. Det går bra nu, kompis det går bra nu.
Har ni fått något sommarjobb? :)

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Desserié

Älskar din blogg! Vart jobbar du om jag får fråga? Och inom vad? Det är ju ganska svårt att få kvällsjobb om man pluggar menar jag.. Jag har i alla fall fått sommarjobb på kommunen inom vården. :) Blir ungefär 10'000 extra, vilket är bra! Vilken linje går du på gymnasiet förresten?

Svar: Kontrollerar om folk har fått sin reklam, går samlinjen :) KRAM!
Josefine Olsson

2014-05-05 @ 19:59:46
Postat av: Julia

Gud, vill bara säga att det här inlägget fick mig att må lite bättre. Jag är lika gammal som du är, och sökte precis som du flera sommarjobb utan att få ett enda. Har haft massa ångest över det, känt mig dåligt och inte vetat vad jag ska göra. Kanske låter konstigt, men det var väldigt skönt att höra att jag inte är ensam i det jag känner och att "misslyckas"!
Massa kramar!

Svar: Åh!!! Vad skönt att höra att jag inte är ensam.... Massa kramar♥♥
Josefine Olsson

2014-05-05 @ 20:20:01
Postat av: Johanna WItt

Okej den där outfiten var ju inte lite snygg, to die for.

2014-05-05 @ 21:52:01
URL: http://johannawitt.se
Postat av: Alicé

Jag sökte på 4 ställen, men tvekar på att jag får något då jag inte fyller 16 förrän i augusti och på 2 av de är det typ bara kassatjänst och via kommunen är det jäääättemånga som har sökt :( Men det är ingen som fått reda på något än, så det är bara att fortsätta hoppas :)

2014-05-06 @ 07:42:05
URL: http://fames.se/aliceerikssonn
Postat av: Malin

Jag är tretton och på sommarlovet ska jag jobba dagläger på en 4H gård :)

2014-05-06 @ 07:57:33
Postat av: Victoria

Hoppas på att få sommarjobb i köket där jag hade praktik, men annars har jag inte sökt något annat :)
Super snygg väska! :)
kram

2014-05-06 @ 08:55:22
URL: http://trendbyfriends.blogg.se
Postat av: Isabel

Kan inte du göra ett inlägg om hur msn startar blogg och vilken blogg man ska ha och hur du gjorde din blogg? Tacksam för svar! Kram! P.s din blogg är super bra!❤️

2014-05-06 @ 10:05:13
Postat av: Mathilda

Hallo, jag har precis börjat blogga på en ny blogg portal och jag skulle bli super glad om ni hade velat gå in och säga vad ni tycker! :)

2014-05-06 @ 11:30:15
URL: http://mathildaandersson.for.me
Postat av: Alexandra Peraki

Jag vill sommarjobba men jag blir 15 i december och är typ lite för liten för att jobba nu, så ja lite tråkigt!! Men får la vänta då...du kommer säkert hitta ngt annat <3 lycka till!!!

2014-05-06 @ 22:19:27
URL: http://www.nattstad.se/alexandraperaki
Postat av: Thea

GE MIG TIPS OM HUR MAN BLIR SÅ SNYGG!

2014-05-11 @ 17:24:19
Postat av: Thea

Snälla ge mig tips hur man blir så snygg som du snälla♥♥♥

2014-05-11 @ 17:25:52
Postat av: Thea

Snälla ge mig tips hur man blir så snygg som du snälla♥♥♥

2014-05-12 @ 19:56:50
Postat av: Thea

Snälla ge mig tips hur man blir så snygg som du snälla♥♥♥

2014-05-18 @ 20:56:37
Postat av: Thea

GE MIG TIPS OM HUR MAN BLIR SÅ SNYGG!

2014-05-18 @ 20:56:37

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0