Skeppsholmen

Tänkte berätta lite om min och Idas jobbkväll i Stockholm i lördags. Jag och Ida tog tåget till Stockholm vi tre-tiden, gud vad vi svettades på tåget så jag fick vifta med mina tågbiljetter hehe. När vi väl var framme så köpte vi en varsin kall dricka på Starbucks, passade helt perfekt. Vi tog en promenad genom stan och gick längst vattnet, det var så himlans fint! Skeppsholmen ligger nära Gamla Stan så det var inte så svårt att hitta dit, men virrade omkring i nästan en halvtimme innan vi mötte en som skulle på festen.
 
Det var en stressig kväll eftersom det kom ungefär 100-150 pers på 40-årsfesten, vi hjälpte till med att diska, plocka undan osv...men det gick bra! Vi fick god mat och som pricken över i:t blev det tårtbuffé, tror det fanns 15 tårtor. Som tur var fick vi skjuts hem av ett par som bodde i Uppsala, vi var hemma vid halv ett ungefär och då somnade jag direkt.
 
Vi båda var otroligt nöjda med kvällen!♥

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Anonym

Hur får man jobb där?

2014-05-26 @ 19:54:41
Postat av: Anonym

Så fina bilder bara älskar dom bilder du tar dom blir så perfekta❤️👌

2014-05-26 @ 20:38:42
Postat av: almaaa

hallå där, undrar vad filtret heter tills Ina bilder? Och om du bet någon app som har ett liknande filter? Har Photoscape ett sånt filter? :) förstår att du också jobbated ljus osv :)

2014-05-26 @ 23:55:42
URL: http://almiish.blogg.se
Postat av: Veronica

Vad roligt :)

2014-05-27 @ 13:56:41
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Maja

Vilken härlig blogg du har! Jätteroligt att läsa! Jag tänkte bara fråga hur du får så otroligt fina och ljusa bilder? Har du något tips på någon bra app?
Du har säkert skrivit det någonstans men jag har inte läst din blogg så länge.
Kram.

2014-05-27 @ 14:59:55
Postat av: Sofia

Vad fina bilder! :)

2014-05-27 @ 15:50:35
Postat av: Kajsa

Vad roligt !!:)

2014-05-27 @ 19:30:18
URL: http://Strandkajsa.blogg.se/
Postat av: Ria

Låter jätte kul!:)

2014-05-27 @ 22:49:25
URL: http://riaholmstrom.wordpress.com

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0