tävling: veckans blogg

Nu är det äntligen dags för veckans blogg ♥ Jag får dagligen mail/kommentarer om jag kan kan länka folks bloggar i min blogg, tyvärr kan jag inte det även om jag skulle vilja det. Så nu tänkte jag köra i gång en tävling där TVÅ stycken vinner veckans blogg. Jag vet att det finns så många bra bloggar där ute som verkligen förtjänar mer läsare!
 
För att vara med:
- Berätta om din blogg och varför just du ska vinna. (som en kommentar)
- Skriv om min tävling/blogg i din blogg. (skicka gärna länken)
 
LYCKA TILL!♥

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Karolina Sundqvist

Hej! Dig har jag följt länge på först instagram och sedan hittade hit till din blogg. Den är jätte bra och jag följer den dagligen. Anledningen att jag skulle vilja vinna en länk av dig är för att det skulle betyda så mycket, jag har verkligen lagt ner mycket tid på min blogg, sena kvällar där jag skriver inlägg till dagen därpå och letar upp bilder, fotar och laddar upp och redigerar. Du om
Någon vet nog att det tar mycket tid och då är det nog kul att få
Resultat. Som då, statistiken. Det skulle vara helgrymt om jag då kunde få lite läsare som upptäckte min blogg , tack på förhand och tack för en bra blogg! Kram karro

Svar: Glöm inte att skriva om tävlingen för att vara med :D KRAMIS<3
Josefine Olsson

2014-05-02 @ 09:55:03
URL: http://barakarolina.blogg.se
Postat av: Anna

Min blogg handlar om mode, skönhet, läsa, skriva, musik, dans och min vardag. Jag har följare från bland annat Uppsala, Paris och Barcelona.
Min blogg har en bra blandning av saker som intresserar mig och kanske ännu fler skulle hitta till min blogg om jag vann.

2014-05-02 @ 10:02:46
URL: http://annabbloggen.wordpress.com
Postat av: Elinn JL

Jag är super gärna med! :)
Sitter dock på mobilen nu så får göra inlägget om din tävling när jag satt mig vid datorn.

Först och främst kan jag ALDRIG minnas att jag vunnit något eller en veckans blogg eller något så vore super kul!
Jag har en blogg som tappade läsare när jag var bloggare på nattstad, nattstad fufflade med statistik och sånt så min blogg spärrades utan att jag visste om det, fick heller inte den betalning jag skulle osv så klart att läsarna försvann.
Hursom när jag bytte till finest (väldigt många har bytt från nattstad) så kom dom sakta men säkert igen men väldigt många av läsarna jag hade innan fattas vilket är synd för dom tror garanterat att jag slutat.

Min blogg handlar om mode/makeup, vardag och min graviditet då jag och min älskade pojkvän väntar en flicka som är beräknad i mitten av september.
Sen bloggar jag om åsikter, personliga saker till gränser och massa annat också, är inte rädd för att säga vad jag tycker och tänker och har hopp om livet och framtiden! :)

Håller tummarna nu.
Bra blogg förövrigt tjejen, kram!

Svar: Glöm inte att skriva om tävlingen för att vara med :D KRAMIS<3
Josefine Olsson

2014-05-02 @ 10:03:52
URL: http://finest.se/elinnjl
Postat av: Emma

Hej!
Jag är en tjej på 14 år och på min blogg skriver jag om allt från mode till foto. Jag har bloggat ett bra tag utan att jag någonsin direkt har haft några läsare, så det skulle betyda allt om jag blev veckans blogg så att någon i alla fall tittar in på min blogg! Det skulle vara så himla kul!

Här har jag skrivit om tävlingen på min blogg: http://emmaajuliia.blogg.se/2014/may/josefinesse.html#comment

Hoppas du får en bra dag, kram <3

2014-05-02 @ 10:06:05
URL: http://emmaajuliia.blogg.se
Postat av: EmmaStina

Jag hittade dig på Videofyme. Du har riktigt bra videos och ger bra tips. Jag har verkligen inga läsare så skulle blivit glad om jag vann. Du kanske vet vem jag är / känner igen mig. Du har gillat mina bilder flera gånger och kommenterat. Blev så himla glad. Jag hade inte ens frågat om kommentarer eller något och sedan så bara fick jag några likes. Tack så jättemycket. :) ❤️

Svar: Glöm inte att skriva om tävlingen för att vara med :D KRAMIS<3
Josefine Olsson

2014-05-02 @ 10:09:44
URL: http://emmastinahjarpe.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej, i min blogg skriver jag om mode och livstil. Har haft några bloggar innan som jag aldrig kommit någon vart med👎 men med denna blogg jag har nu vill jag verkligen satsa! Jag tycker kag och min blogg skulle vinna för jag gör collage med tex bikins för en bra peng och tipsar folk om vad jag tycker är snyggt i olika väder/tillfällen! Skulle vara så tacksam om jag vann❤️ Du är en jättebra bloggerska!💕

Svar: Glöm inte att skriva om tävlingen för att vara med :D KRAMIS<3
Josefine Olsson

2014-05-02 @ 10:11:18
URL: http://johannamolsson.wordpress.com
Postat av: Lovisa

Hej,jag skulle vilja bli länkade för att jag älskar att blogga fast jag finner ingen insperation eftersom att jag har nästan inga bloggläsare och jag är verkligen inte populär i tex. skolan eller så. och då har jag inte så mycket att göra på min fritid. lite konstigt skrivet men men. en ska till är att jag har inte någon bild på mig i bloggen så jag är på sätt och vis nästan okänd. Men om jag någon gång skulle få flera läsare så kommer jag självklart att lägga upp en bild på mig!
Kram

Svar: Glöm inte att skriva om tävlingen för att vara med :D KRAMIS<3
Josefine Olsson

2014-05-02 @ 10:11:25
URL: http://lovisakarlssons.devote.se
Postat av: Tilda Halldin

Hej jag heter Tilda och är 14 år. Min blogg handlar om min livsstil för det mesta. Jag tar många bilder till min blogg och lägger ner otroligt mycket energi på bloggen. När jag har publicerat ett inlägg har jag lagt ner jätte mycket på det, då menar jag inte ett snabbt mobilinlägg.
Själv har jag bloggat i snart två år och det skulle vara kul om man får se lite resultat, alltså att statistiken skulle höjas.
Btw, du har en sjukt bra blogg!! Ha en bra dag, kram!


Länk till mitt inlägg om tävlingen:
http://tildahalldin.devote.se/blogs/28642282/var-med.htm#WriteComment

2014-05-02 @ 10:12:36
URL: http://tildahalldin.devote.se
Postat av: Agnes

Jag älskar att stå i centrum och göra andra glada. Jag har en fotoblogg där jag lägger ut bilder och fototips. Somsagt så vill jag att folk ska glädjas och tycka om mina bilder! Det skulle vara så kul om jag fick fler läsare på min blogg, jag ÄLSKAR verkligen din blogg! Just nu har jag bara släkt och vänner som läser! Jag säljer även armband :) KRAM

2014-05-02 @ 10:14:56
URL: http://agnesolofsson.bloggplatsen.se/
Postat av: Felicia

jag vill vinna för att jag älskar att blogga och får inspiration av olika bloggar och får massor av inspiration av dig, du är har en jätte bra blogg! jag vill även bli en stor bloggare, jag har haft massor av bloggar under några år och har haft långa pauser och ibland korta pauser, bytt bloggar hit och dit för jag är en person som vill ha allt perfekt! jag tycker jag har utvecklas inom bloggningen, för att min blogg har blivit bättre och ser bättre ut!! jag har stressat genom åren och gett upp för att jag inte har fått läsare, mem NU ska jag kämpa så mycket med bloggen och lägga ner mycket tid på det för att det är det jag ÄLSKAR! mina kompisar skrattar oftast när dem vet att jag har blogg det var även därför jag la ner dem olika bloggarna förut men nu bryr jag mig inte om vad andra tycker för detta är ju det jag gillar, ellerhur? jag tror att min blogg kommer vara intressant för snart när jar jag gymnasiet efter sommarn och det är något stort i livet och man börjar om och då tror jag att folk som är mindre än mig så kan jag förhoppningsvis ge dem imspiration precis som du ger mig inspiration, om olika saker i livet och mode och så vidare så klart! min blogg handlar om mig o min vardag, kläder, smink och massor av tjejsaker, alltså saker som jag gillar och inspiration som jag vill ge ut till alla läsare! (har dock ingen bra header och design som lockar dit läsare men jag kämpar med att hitta en duktig person som kan hjälpa mig) så alltså vill jag vinna för att jag vill ge inspiration till andra om livet och andra roliga saker, så jag vill utvecklas till en stor bloggerska för det är mitt mål i livet! kram :)

2014-05-02 @ 10:19:08
URL: http://nattstad.se/feliciahelenaz
Postat av: Matilda

Hej! På min blogg lägger jag ut bilder som jag tar i min vardag, ibland kan det bara vara vanliga vardagsbilder, men också lite "photoshoots"!:) jag vill vinna för att jag vill få fler läsare och visa fler mina bilder, det skulle betyda sååå mycket, och jag skulle lägga ner så mycket mer tid på bloggen om jag fick fler läsare!!:)

KRAAM!!<3

2014-05-02 @ 10:31:41
URL: http://picsbymee.blogg.se
Postat av: Katarina

Min blogg handlar om mitt tånårsliv. Vad jag gör massor av tips. Stöd mot mobbning och jag har mycket kontakt med mina läsare. Jag vill så gärna vinna så du fattar inte så mycket jag vill. Jag hoppas på det och jag vill verkligen att min blogg ska stiga i folks ögon och mina med. Jag kämpar för att det ska bli så bra som möjligt.

Hoppas att jag vinner!!! <3

2014-05-02 @ 10:44:08
URL: http://nattstad.se/katarinalundgren
Postat av: Moa

Hej! Jag är en tjej på 14 år och driver en blogg på for.me.
Jag har tappat många läsare och känner inget sug till att blogga för ingen riktigt följer den. Dock vill jag blogga, de är super kul och verkligen jätteroligt att kunna känna att de faktiskt finns några som tar sig tid och läsa de också.
Min blogg handlar om mitt liv och allt vad de innebär. Lite tankar och pepptalk.
Försöker boosta och ge positiv energi till alla, känner att de är viktigt att göra så att folk får lite inspiration till att må bra och kunna le och skratta.

jag skriver just nu på mobilen och därför länkar jag din blogg senare idag när jag tar fram datorn.

men som sagt, en sprallig tjej med mycket energi som älskar att göra folk glada och att andra ska må bra.
de är mitt absoluta mål med bloggen, att kunna ge ut positivitet och inspiration. Härligt va! :)

Stor kram

2014-05-02 @ 10:45:14
URL: http://mooaas.for.me
Postat av: Mikaela

Hej Josefine!

Min blogg har inte många läsare, men det hindrar inte mig från att fortsätta drömma om att ha en blogg som kan nå fram till andra människor, som din blogg. Du är helt underbar, du bryr dig inte om vad andra tycker, du vågar vara dig själv och du behöver inte göra dig till för att lyckas. Det är modigt att göra det och jag önskar att jag kunde vara som du. Kunna våga uttrycka sig som man vill, inte bry sig om vad andra tycker och speciellt att få folk att lyssna på en, kunna göra någon glad.
Jag lägger ner mycket tid på min blogg, det måste jag säga. Älskar att pyssla med inlägg och bilder, men som sagt är det inte många som hittar in till bloggen.

Så tack för att du finns och inspirerar folk varje dag, mig inspirerar du iallafall!
Puss från mig:)

Detta är min blogg. Har skrivit ett inlägg också!
http://mikaelaperssons.horseworld.se

2014-05-02 @ 10:47:07
URL: http://mikaelaperssons.horseworld.se
Postat av: Louise

Hej! Jag har nyss startat min blogg, startade den faktiskt igår! Jag är rätt så ny med det här att blogga men älskar och lägga upp inlägg och redigera mina bilder och så. Jag får även bra inspiration av dig följer dig på bl.a instagram, vfm och även här, och jag har träffat dig också vilket var super kul! Men det skulle vara bra att få lite hjälp på traven nu när jag nyss startat blogg! Taack o kram

2014-05-02 @ 10:50:16
URL: http://louisedynesius.blogg.se
Postat av: Linn, Emelie, Victoria och Tilda

Vi är fyra tjejer som startade våran blogg för ungefär 4 månader sedan. Vår statistik har varit väldigt upp och ner men vi har kämpat på med bloggen då vi tycker det är kul. Alla gillar att fota så en del bilder kommer upp på bloggen och även lite mode, vardag och tankeinlägg. Vi skriver om varierade saker så det inte blir för tjatigt med samma saker hela tiden. Vi skulle uppskatta fler läsare då det blir ännu roligare att blogga om man har fler. Man får väl alltid hoppas på vinst! :D

2014-05-02 @ 10:52:16
URL: http://fourgirlss.blogg.se
Postat av: Linn, Emelie, Victoria och Tilda

Glömde skicka länk till vårat inlägg.

http://fourgirlss.blogg.se/2014/may/ar-med-och-tavlar.html#

2014-05-02 @ 10:53:09
URL: http://fourgirlss.blogg.se
Postat av: Diman Dilir

Jag är gärna med:)
Lägger ner mycket tid på bloggen där jag skriver om träning, mode, foto m.m.
Hade vart kul med nya läsare:)
Kram!

2014-05-02 @ 11:04:34
URL: http://nattstad.se/dimand
Postat av: Ellen

Jag vill vinna för att något jag älskar är att blogga och dela med mig av det jag gör på mina dagar! Jag har bloggat i några månader nu men har inte så många läsare och om jag blir länkad på din blogg så tror jag att det är fler som hittar min blogg och börjar läsa den!
Jag läser din blogg dagligen och det har jag gjort länge. Anledningen till att jag läser din blogg är att du skriver bra inlägg och tipsar om bra saker och då inspireras man av dig. Det är något jag också vill göra med min blogg, inspirera andra.

Min blogg handlar om allt från min vardag och musik till smink och mode. Jag försöker även vara ute och ta bilder som jag också lägger upp på min blogg! :)

Här har jag länkat dig på min blogg: http://ellenjosefssons.blogg.se/2014/may/tavling-pa-josefinesse.html


Kram <3

2014-05-02 @ 11:06:48
URL: http://ellenjosefssons.blogg.se
Postat av: Amanda Nord

Hej Josefine!
Jag är en tjej på snart 17 år som driver en livsstilsblogg med allt från shopping/mode, tips, träning och vardagsinlägg. Publicerar även en hel del bilder och collage! Så kort och gott handlar min blogg om mitt liv. Att blogga är något utav det bästa jag vet och med fler läsare blir det ännu roligare, eftersom mitt mål med bloggen är att just nå ut till flera människor och inspirera. Man får mer motivation helt enkelt och det tror jag att DU kan hjälpa mig med om jag vinner den här tävlingen! Jag tror på mig själv och min blogg och detta skulle vara ett stort framsteg! Mina starka sidor som bloggare är att jag alltid tänker på hur mina inlägg ska se ut, allt ska vara välplanerat, sedan är bilder också en viktig sak + att jag alltid försöker skriva på ett personligt sätt som fångar läsarna. Min svaghet är att bloggen ibland kommer i andra hand, då jag går första året på gymnasiet inne i Stockholm och helt enkelt inte har tid ibland (detta är inget jättestort problem, men kan hända). Men somsagt, med fler läsare får man upp motivationen! ;) Därför skulle jag bli superglad om jag vann denna tävling, det skulle betyda GULD för mig! Massor av kramar :)

Har länkat om din blogg/tävling: http://amandaelizabeth.forme.se/2014/maj/tavling-hos-josefine.html

2014-05-02 @ 12:07:35
URL: http://amandaelizabeth.forme.se
Postat av: Elina

Jag är med och jag vill vinna för min dröm och det jag verkligen har bestämt mig att kämpa för, är att bloggen ska bli lite mer uppmärksammad.
Blandar välgjorda inlägg, med här & nu och massa olika grejer varje dag! Kommer på egna saker, frågar läsarna och det viktigaste... Jag vill vinna för att, jag tycker det är DUNDERROLIGT att blogga! (Och vlogga!!) :D<3

2014-05-02 @ 12:35:23
URL: http://elinaedsberger.blogg.se
Postat av: SofiaMaria

Jag skriver om allt möjligt. Åsikter, relationer , smink och mode & och för att inte glömma saker som inte alla vill ta upp.
Jag vill nå ut till alla som sitter i samma situation idag och få dom att ha det lite kul på min blogg.
Vi är alla samma människor, ellerhur?
Jag skriver väldigt mycket och ofta så uppdatering kommer alltid.
Det skulle vara jätte kul att vinna, så att jag kanske kan få några trogna läsare till min blogg. Kul va?
Ha det bra :)

2014-05-02 @ 13:32:34
URL: http://nattstad.se/sittochlyssna
Postat av: SofiaMaria

Jag skriver om allt möjligt! Åsikter, musik, vänner och saker som ingen vill ta upp.
I min blogg får ni läsa om allt mellan himmel och jord.
Bloggen är relativt ny och därför finns det inte så många hängivna läsare än, men jag jobbar mig uppåt och kanske kan jag få uppåt 20 läsare någon gång.
Jag skriver mina inlägg med humor och tar inte allt för seriöst.
Hoppas att ni kommer trivas om ni kikar in.
Här är en länk till mitt inlägg om din blogg Josefine.
Ha det bra!
http://www.nattstad.se/sitttochlyssna/josefines-tavling-13731255

2014-05-02 @ 13:38:21
URL: http://nattstad.se/sitttochlyssna
Postat av: Moa

Jag är med, och jag är helt kär i dig.. okej inte på det sättet haha. Men du är verkligen grym på allt du gör. Du gör mig glad, och nu säger inte det bara för att jag ska vinna utan du verkligen gör mig glad. Jag verkligen ÄLSKAR dina videobloggar. här hittar du mitt inlägg, hoppas du får en trevlig dag och helg så hörs vi :) http://byymoa.forme.se/2014/maj/bli-veckans-blogg.html#comments

2014-05-02 @ 13:39:30
URL: http://byymoa.forme.se
Postat av: Nellie

Hej finaste du! <3

Min blogg har inte så många läsare och jag vill så gärna utveckla min blogg till något större. Jag vill jättegärna vinna för du kan presentera min blogg genom din läsare och dom kanske kan fastna för det jag skriver.
Jag har nästan nyss börjat blogga igen efter ett 2-3 års uppehåll och att bli veckans blogg skulle bli superkul.
Jag bloggar om min vardag, och lägger upp bilder jag oftast fotar med familjens Canon EOS 550D och ibland lägger jag ut bilder jag fotar med min iPhone 5.
Jag upptäckte dig genom min bästa kompis faktiskt. Hon hade gillat en utav dina videos på VideofyMe! :) Din blogg inspirerar mig otroligt mycket, och bara genom att klicka in på din blogg gör mig väldigt glad. Den ger så mycket energi.

Länk till mitt inlägg om din tävling:
http://nelliesblogg.blogg.se/2014/may/veckans-blogg-josefinesse.html#comments

Kramar <3

2014-05-02 @ 13:41:58
URL: http://nelliesblogg.blogg.se
Postat av: Fannie Brinley

Hej Josefine! Du känner säkert igen mig sen tidigare. Min blogg handlar om mode, skönhet, vardag och jag skriver även ut mina egna åsikter och tipsar om produkter jag tycker är bra. Jag vill vinna veckans blogg för jag har bloggat sen jag var 9 år och nu fyller jag 13 den 6 maj så jag fyller år på tisdag. Jag har haft många bloggar som jag kämpat och kämpat med men jag tror inte att så många har upptäckt den. Och det skulle vara så roligt om fler upptäcker min blogg. Varje dag när man får en kommentar av en läsare gör det dagen så mycket bättre. Det skulle även bli världens bästa födelsedag. Sen hoppas jag att jag får träffa dig någon gång för du är en stor förebild för mig.
Kramar Fannie! ❤️

2014-05-02 @ 15:23:50
URL: http://fanniebrinley.devote.se
Postat av: Cordelia Hansen

Hej fina Josefine! Jag driver en blogg där jag skriver om min vardag, mode och mitt allmänna liv som 14-åring och jag har bloggat under lång tid utan att ha sett det resultatet jag velat se. Statistiken har inte varit den bästa vissa dagar och jag skulle bli så obeskrivligt glad om jag vann denna tävling! Jag läser din blogg väldigt ofta och tycker att den är riktigt riktigt grym och du verkar vara en toppen tjej med glad och positiv inställning på det mesta. Jag blir glad av att se den glädjen du bjuder på i alla dina videos och på din blogg och du sprider verkligen glädje omkring dig! Det skulle inte vara något annat än en ära att vinna en länkning från en så inspirerande och motiverande bloggerska som du!

Tack för en super fin blogg och dina intressanta videoinlägg Josefine! Du är riktigt grym! Kramis <3

Här är länken till mitt inlägg som jag skrivit i min blogg om dig och din fina blogg, där förklarar jag även mer detaljerat hur mycket jag tycker om din blogg! Så gå gärna in och kika! :)

http://cordeliaa.blogg.se/2014/may/josefine-olsson.html

2014-05-02 @ 15:40:15
URL: http://cordeliaa.blogg.se
Postat av: Www.nonpom.blogg.se

Www.nonpom.blogg.se är min blogg! Jag vill jättegärna vinna! Jäg är en glad tjej som älskar musik,vänner,och beauty! På min blogg lägger jag upp lite allt möjligt! Jag älskar att fotografera och redigera!

2014-05-02 @ 16:38:08
URL: http://nonpom.blogg.se
Postat av: Amanda

Hej! :D
Min blogg handlar om allt ifrån himmel och jord, ex som tips, träning, min inte så super speciella vardag, mode, skönhet m.m

Jag skulle vilja vinna eftersom jag verkligen älskar och blogga, och försöker verkligen blogga så ofta som det går för att få upp statistiken lite mer, men det har inte hänt så stor skillnad så det vore ju härligt med fler besökare helt enkelt, haha! :D

Åh din blogg ger mig så otroligt bra inspiration och älskar verkligen din blogg!
Du är riktigt grym, kram! :D

2014-05-02 @ 16:45:18
URL: http://amandamariajennifer.blogg.se/
Postat av: Nora Flygt

Det skulle vara superkul att vinna eftersom jag älskar att blogga och det skulle vara kul med lite fler besökare!

Min blogg är en färgglad blogg med lite allt möjligt: foto, videos, åsiktsinlägg, mode m.m.

2014-05-02 @ 16:50:28
URL: http://noraflygt.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hej Josefine! Jag är jätte gärna med i tävlingen. Jag är en glad och sprallig tjej som älskar att fota och skriva. Jag har tyvärr inte alls många läsare vilket är lite synd. Men jag kämpar ändå på för jag tycker att det är så himla kul! I min blogg lägger jag upp mycket bilder, outfits, skriver om min vardag och mycket mer. Jag lägger ner väldigt mycket tid på min blogg. Bland annat genom att fota, tidsinställa inlägg och se till så att uppdateringen är bra. Det är en sak som jag tycker är väldigt viktigt, så att bloggen inte blir tråkig. Min dröm är att få många fler läsare som kikar in på min blogg, det skulle förgylla bloggen ännu mer och ge mig ännu mer inspiration till att fortsätta blogga. Så det skulle jag vara otroligt tacksam för! Ha en jätte fin dag bästa du, kraam!

Här är länken till min blogg där jag har gjort ett inlägg om tävlingen:
http://mathhildas.devote.se/blogs/28644141/var-med.htm#WriteComment

2014-05-02 @ 16:59:54
URL: http://www.mathhildas.devote.se
Postat av: vilma

heej! jag har skickat till dig men vet inte om det ha kommit fram:)

2014-05-02 @ 20:54:17
URL: http://rosensblog.blogg.se
Postat av: Vilma

skrev en lång text till dig varför jag ville vara med i tävlingen. Det stog att det hade kommit fram men du måste godkänna det. Kan du vara snäll och kolla om du hittar det. Tack isåfall. :)

2014-05-02 @ 22:22:15
Postat av: Erica

Hej! Jag verkligen älskar din blogg och får väldigt mycket inspiration ifrån den, så kul !! Jag har själv en blogg som jag haft ett tag nu och jag lägger ner väldigt mycket tid på den, har inte så många läsare vilket är tråkigt :( innan gick de uppåt men du har de bara stoppat (eller pausat, vad vet jag? haha) Jag skulle i alla fall bli så glad, eller inte bara "så glad", jag skulle blivit överlycklig! Nu håller jag tummarna och hoppas på de bästa, kramar <3

2014-05-02 @ 22:58:32
URL: http://ericat.devote.se
Postat av: Magdalena

Jag skulle jättegärna vinna för att jag skulle vilja få fler läsare. Jag har kämpat jättelänge att få över 30 följare på en dag men har aldrig lyckats. Känns som om de inte hittar till min blogg! Men om du skulle kunna länka min blogg på din blogg skulle säkert massor av dina fina och underbara läsare hitta till min blogg! <3

I min blogg får du följa med mig, en super glad tjej som delar med sig av de gladaste men ändå sorgligaste tankarna. Jag delar med mig av lite outfits bilder då och då, och mycket bilder på mat :D.

2014-05-02 @ 22:59:59
URL: http://magdalenadalstrom.devote.se
Postat av: Agnes

Jag är en tjej på 14 vintrar. På min blogg skriver jag om min vardag, skönhet, mode & foto. Älskar att fota så det får man se mycket av på min blogg. Jag skulle vilja vinna eftersom jag lägger ner en del tid på mina inlägg, redigering av bilder O.s.v men har bara som mest 20 läsare vilket bara händer nån gång ibland. Så det känns inte så kul men efter som jag verkligen gillar att blogga vill jag Kunna dela med mig av mina inlägg med fler. Lite fler läsare skulle motivera mig att fortsätta blogga och göra det jag gillar.

2014-05-03 @ 00:06:49
URL: http://agnesnielsen.devote.se
Postat av: Emilia Askling

Hej, vad roligt att du ska ha ännu en tävling!
Jag skulle så jätte gärna uppskattat att vinna. I min blogg skriver jag om allt från mode, foto, skönhet och vardag till lite allt möjligt. Jag har haft olika bloggar sen jag var 10 år och är nu 14 så jag skulle som sagt uppskattat att vinna denna tävling för jag kämpar verkligen med min blogg och jag hoppas någon dag att jag skulle komma så långt som du♥︎ Kram, Emilia
PS: Har precis tipsat om din tävling!

2014-05-03 @ 11:09:15
URL: http://emiliaaskling.devote.se
Postat av: Deva Ericsson

Hej Josefine!
Jag hittade hit imorse, till din blogg. Jag fastnade direkt för den, den är superbra! Jag vill vinna för att jag älskar att blogga men har inte så jättemycket läsare, det blir ju roligare att blogga om man har många läsare såklart. Det skulle vart så sjukt kul att få fler läsare och se att vissa kanske uppskattar sin blogg och det skulle också göra att jag skulle vilja fortsätta blogga, så man blir taggad till att skriva och lägga ner mycket mer tid på den. Som det är nu så lägger jag mycket tid på att redigera bilder men att någon skulle uppskatta det, och kanske kommentera skulle betyda sjukt mycket. Min blogg handlar om min vardag, jag delar med mig mycket tankar & åsikter och lägger ut mycket bilder eftersom att jag älskar att fota. Tack för en jättefin blogg! Kraaaam

2014-05-03 @ 11:27:25
URL: http://devaericsson.blogg.se
Postat av: Ellinor Mainwaring

Jag skulle vilja vinna för jag lägger ner mycket tid på bloggen och försöker utveckla den så den ska bli så bra och omtyckt som möjligt. Det skulle vara lättare med fler läsare. Min blogg är en livsstils blogg, men har även mycket skönhetstips, mode och inlägg om ämnen som självkänsla osv. Skulle vara jätte kul och skulle bli väldigt tacksam om jag van :)

2014-05-03 @ 23:18:36
URL: http://assso.blogg.se
Postat av: Alicia Jonsson

Hej Josefine, först vill jag snabbt bara säga att din blogg verkligen är GRYM!
Jag är en snart 14 årig tjej som tycker att det är superkul att blogga! Uppdaterar dagligen och försöker få till så intressanta inlägg som möjligt. Jag bloggar om mode, skönhet, vardag och andra saker som mina läsare uppskattar. Är ägare av en canon eos 600D så bildkvaliten är väldigt bra! Jag har haft ett x antal bloggar innan, men nu vill jag verkligen satsa på bloggandet! Och en länk här på din fantastiska blogg skulle ge mig och min blogg den starten som behövs för att mitt mål ska uppnås. Kram till dig :)

2014-05-04 @ 07:29:51
URL: http://aliciajjonsson.blogg.se
Postat av: Elvirall-en hår och modeblogg

I min blogg delar jag främst med mig av mina tre största intressen genom text och framförallt en massa bilder. Mode, frisyrer och att resa. Jag älskar att resa och har med mig kameran vart jag än går. Jag har även ett stort intresse för mode så dagens outfit och shopping är också en stor del av min blogg.

Det som kanske ger min blogg en liten annan tvist och som gör den lite mer unik än många andra bloggar är mitt intresse för frisyrer. Precis så ofta som många bloggare uppdaterar med dagens outfit, uppdaterar jag med dagens frisyr. Och såklart hårtips och tricks.:)

Jag lägger ner mycket tid på mina inlägg och speciellt bilderna. Jag älskar att skriva och att ge inspiration och lite positiv energi i vardagen. Jag har kämpat med statistiken länge nu och även fast det inte är antalet läsare man bloggar för så ger det en inspiration och energi att lägga ner ännu mer tid och göra bloggen ännu bättre. Hoppas att du tycker att min blogg låter intressant och att du gillar den! :) Kram på dig

Blogginlägg här: http://elvirall.se/2014/may/bloggtips.html#comment

2014-05-04 @ 11:03:52
URL: http://elvirall.se
Postat av: Elinn JL

Nu finns inlägget på min blogg; http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=56707&beid=2656918 :)
Kram!

2014-05-06 @ 01:53:07
URL: http://finest.se/elinnjl
Postat av: Anna och Josefine

Vi är två tjejer på 11 och 12 år och har en blogg som handlar om mode, skönhet, dans, vänskap och humor.
Vi har nästan inga följare så det skulle vara kul om det blev fler! Många kanske skulle gilla vår blogg, det handlar mycket om vardag och så.
Vi har känt varandra i snart 6 år och är jättenära vänner! Vi har aldrig gjort något liknande hittills och det skulle vara kul att vinna!

P.S. Vi bor också i Uppsala

2014-05-06 @ 15:23:25
URL: http://josseoannabloggen.wordpress.com
Postat av: Sarah

Hej! Jag skulle vilja vinna veckans blogg precis som alla andra ;)
Min blogg är rätt så ny och skulle en liten puff på vägen. Jag skriver om allt möjligt från mode och skönhet, mitt liv till saker som jag anser är viktiga att ta upp t.ex mobbing, skolan osv...

Min blogg: zarisblogg.se

2014-05-07 @ 18:38:53
URL: http://zarisblogg.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0