Vitamin

Bilder från Vårruset igår. En fin och blöt jossan som precis kommit i mål ;)
Jag & Jennifer trotsade vädret och min förkylning och cyklade iväg till Vårruset. Sjukt mycket folk men det var en bra stämning. Vi powerwalkade igenom hela eftersom jag är sjukt förkyld, hade ju tänkt att springa men då skulle jag bara bli mer sjuk. Vi kom i mål efter ungefär en timme och då var man blöt kan jag säga. Så stolt att vi klarade det, tur att jag tog en alvedon innan för annars hade jag absolut inte orkat ta mig igenom loppet. Vi fick påsar med lite godaker och plockade på oss lite gratissaker, haha gratis är gott ;) Vi hälsade även på i Vitamin Well tältet eftersom var ambassadör för dem, därför fick vi biljetterna till vårruset. Där fick vi prova på deras nya dryck med smak av rabarber och jordgubb, min nya favorit!♥ Det var en mysig kväll trots min hemska förkylning och vädret.
 
Idag har jag inte mått bra så har bara vilat och tagit det lugnt. Proppar i mig alvedon och frukt, jag SKA bli frisk.  Nu ska jag gå igenom matten, vi höres♥

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Tora (torahansson.blogg.se)

Duktig!!

2014-05-20 @ 15:34:57
URL: http://torahansson.blogg.se
Postat av: matilda ♡

Vad kul att du klarade det så bra! :) du får krya på dig nu!

2014-05-20 @ 15:58:56
URL: http://matiiildaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Älskar vitamin well!
När kommer den komma i butik?
btw. Vilka är dina bästa fototips?

2014-05-20 @ 16:01:28
Postat av: Anonym

krya på dig!!
Vet du när den nya smaken av vitamin well kommer ut?
Kan du skriva fototips?

2014-05-20 @ 16:22:51
Postat av: Amanda Nord

Duktig du är! Nu får du krya på dig! :)

2014-05-21 @ 09:41:27
URL: http://amandaelizabeth.forme.se
Postat av: Julia

Imponerad! :)

2014-05-22 @ 08:52:21
URL: http://juliaoflund.se

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0