Bloggtips

4 snabba blogginlägg tips:
 
- Tidsinställ inläggen. 80% av mina inlägg har jag tidsinställt då jag annars inte skulle kunna upptadera 2-3 olika inlägg varje dag. Skriv kanske fem olika inlägg någon dag när du har tid istället.
 
- Sprid ut inläggen, gör kanske ett på morgonen och ett på kvällen för att få återkommande besökare.
 
- Ha varierande inlägg. Jag menar har du en skönhetsblogg är det klart att du ska blogga om skönhet men om man inte har någon speciell inrikting så kan det vara bra att ha varierande inlägg. T.ex om du gör två inlägg under en dag kan du skriva om vad du har gjort idag och i andra inlägget kanske du tipsar om en bra ny låt eller visar upp en outfit. Det gör att din blogg passar för alla!
 
- Lägg ner tid på inläggen. Hellre ett bra inlägg än fem snabba och ej välgjorda! Självklart behöver man inte lägga ner jättemycket tid på alla inlägg, det orkar man inte bara.
 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]


Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0