for men

Kan tipsa om ett märke som min pappa använder och det heter L300 och finns att köpa på Kronans apotek.
En bra farsdagpresent kanske? Ett kit med produkter uppskattas alltid!
På bilden ser ni bland annat deodorant, face wash, ansiktskräm, shampoo, shaving gel m.m Min pappas favorit är ansiktskrämen som heter
"daily face cream" och är den näst sista på bilden ovan.
 Vad har ni tänkt att ge era pappor i farsdagpresent? :) Sen behöver man ju inte köpa något utan bara visa sin uppskattning genom att kanske göra frukost på sängen!


Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Vanesa💞

Vi har väll inte fått svar på vem som vann DW-tävlingen?😁 I så fall har jag missat det. Svara gärna vem som vann om den nu är avslutad❤️ kram❤️

Svar: Skrev om det i ett inlägg, Tuvalie heter hon :D Kommer ett inlägg imorgon med rabattkod till er som inte vann<3
Josefine Olsson

2014-11-04 @ 14:05:51
Postat av: Linnf

Jag har köpt en kopp, det går alltid hem! ;)

2014-11-04 @ 18:56:21
URL: http://linnf.webblogg.se
Postat av: Amanda Jönsson

Vad kostar de?

2014-11-05 @ 17:54:47
URL: http://ammieshade.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0