Tisdag

Igår(måndag): På idrottslektionen så simmade vi på Fyrishov, jobbigt men ändå helt okej. Sista lektionen hade jag idrott igen (extraval) så åkte vi och klättrade på Campus 1477 och det var faktiskt rätt så kul då jag aldrig har gjort det förut. Efter flera försök så lyckades jag ta mig upp till toppen den sista gången. Kan ju säga att jag har en enorm träningsvärk i både armar och axlar.
 
Idag(tisdag): Alltid skönt med sovmorgon och det var behövligt efter gårdagen. Dock var det inte lika kul när man upptäckte att man hade punka på cykeln cirka 10 minuter innan vi började...tur att jag kom precis i tid. Vi håller på med en uppsats om boken Lila Hibiskus på svenskan och är snart klar med den som tur är. Fick även tillbaka historieprovet som gick lite bättre än väntat. 
 
Vad har ni gjort idag? Hände något extra roligt? :-)

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: matilda ♡

Åhh vad kul med klättring på idrotten! Har alltid velat testa det! :)
Har varit i skolan idag, bara en helt vanlig dag. Men snart är det lov och det är så skönt!

2014-10-21 @ 17:28:52
URL: http://matiiildaa.blogg.se
Postat av: Sara - Fitspo, fashion & food

så kul med klättring!

2014-10-21 @ 18:28:59
URL: http://sarafl.forme.se
Postat av: Anonym

Åå vad kul att klättra! Har faktist inte gjort något speciellt idag! Jättebra blogg föresten! ❤️

2014-10-21 @ 20:45:32
URL: http://wiranz.blogg.se
Postat av: Annie

Det är spännande med nya utmaningar!
Men titta inte ner! :)
Nånting spännande i en plutt liten ort? Bloggrunda!

2014-10-21 @ 22:58:52

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0