dagen

Godaste yoghurten på Waynes!
My beautiful girl♥
Idag var jag & Aya och tog en fika på Waynes, tog samma yoghurt igen för att den var så himla god! Perfekt mellis. Vi hade massor att prata om eftersom vi inte hade träffats på länge (för att vara oss hehe). Köpte även en mineralfoundation som jag hoppas är bra! När vi skulle till Kicks så märkte vi hur de hade spärrat av och det var väldigt mycket folk samt poliser. Det var nämligen Sverigedemokraterna som hade torgmöte, känns så skönt att det var så många som visade att de är emot rasism! Viktigt då det är val på söndag, det blir antingen SD eller Miljöpartiet som blir sveriges tredje största parti och det skrämmer mig..det är förjäkligt rent ut sagt. Heja heja Miljöpartiet!!!♥

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Ellen

Jag fattar inte att SD kanske kommer bli Sveriges tredje största parti... det är verkligen skrämmande!

Svar: Ja verkligen!! <3 kram
Josefine Olsson

2014-09-10 @ 20:22:18
URL: http://ellenjosefssons.blogg.se
Postat av: Venice

Önskar man kunde fuskrösta lite så här dagarna innan och slänga in ett par extra kort på MP. Bara för att vara säker liksom :D haha. Nää fy.. VI får hålla alla våra tummar och tår på söndag! Tillsammans! <3
Men hörredu! Jag behöver lite hjälp! Jag behöver tips på yrken. Kika gärna in på min blogg och bomba i senaste inlägget så skulle jag bli så oerhört glad i hjärtat ;) Ha en fin kväll annars! /V. Wiklund

2014-09-10 @ 20:49:39
URL: http://iamvenice.blogg.se
Postat av: Amanda

Heja moderaterna ;)

2014-09-10 @ 21:52:14
Postat av: Louise

Snälla läs på lite om Sverigedemokraterna innan du anklagar dom för att vara rasister! :/

Svar: Vet redan tillräckligt :)
Josefine Olsson

2014-09-11 @ 13:14:13
Postat av: Monica

Du är säkert en fin tjej men problemet är att du öppnar din mun innan du vet vad du pratar om. SD är inte emot rasismen och det har dom aldrig sagt, dom vill dock att det ska finnas en gräns på hur många som kommer in i Sverige då vi inte har så mycket plats.
Det är stor skillnad på det, självklart får man yttra sin åsikt men då kan man åtminstone dela med rätt information!
Tack för mig.

2014-09-11 @ 13:18:09
Postat av: Johanna

Sverigedemokraternerna är inte nazister eller rasister, det känns inte som du har kollat uppcdem tilräckligt bra tex. kollat på debbater, utfrågningar och läst deras partipunkter.

2014-09-11 @ 15:26:32
Postat av: David

Här finns en som har läst oerhört mycket om SD. Jag har också läst vad de har självt sagt. JK nyligen utfärd dom som säger att det är visst lämpligt att kalla SD "ett rasistiskt parti". Det går att hitta video från 90-talet som visar SD demonstrationer var de ger Hitler hälsningar och skriker nazistiska slagord. Men ändå säger Sd folk idag att jag ljuger om jag pratar om 90-talet. Har ni ingenting bättre att göra än att spamma unga människor med felaktig information?

Svar: Tack för den kommentaren David! Ha det gött :-)
Josefine Olsson

2014-09-12 @ 00:51:00
Postat av: David

PS Johanna, har du inte sett SDs reklam från 2010? Två burkaklädd kvinnor tavla med en gammal svensk dam med rullator och springa ikapp henne? Eller Jimmie Åkesson som förknippade svältande pensionärer med flyktningar???

Svar: Ellerhur!!! Juste den reklamfilmen kommer jag ihåg!!
Josefine Olsson

2014-09-12 @ 01:03:44
Postat av: Monica

Vet du va David, du låter väldigt mycket insatt i dessa fast du inte tänker rösta på dom. Du har en poäng i det du skriver men man kan inte haka upp sig på vad som hände på 90-talet för då finns det inte något parti som man i nuläget skulle kunna rösta på.

2014-09-12 @ 09:03:03
Postat av: David

Tack själv Josefine och ha det gott!!

Svar till Monica: Visst är 90-talet relevant i nuläget. Jimmie Åkesson gick med i partiet 1995.

2014-09-12 @ 20:48:46

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0