Kulturnatten


Igår var det kulturnatten, så glad att Uppsala har en sån dag. För er som inte vet vad det är så är det massa uppträdanden över hela stan och massa andra roliga saker inom kulturlivet. Jag, Aya och Ida började kvällen med en middag på Tacobar, tyvärr var det fullt på taket men det var så mysigt och solen sken. Vi tog quesadillas som var ljuvligt goda kan jag säga! Sen så gick vi ner på stan där typ hela Uppsala var, älskar när det är så mycket folk! Vi mötte även upp Jennifer och Mercy senare på kvällen. Vi gick runt på stan och träffade på trevliga människor :-) 

Juste!! Det kom även fram många bloggläsare och jag vill att ni ska veta att jag verkligen uppskattar det. Det känns som en belöning på all tid man lägger ner på bloggen. Maila gärna bilderna till: [email protected]. Jag sparar alla bilder i en speciell mapp :-)

Tack för en underbar kväll allesammans! ❤️

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Ellen

Så roligt ni verkar ha haft det :D Jag önsakr att de hade något sånt här jag bor :(

2014-09-14 @ 19:30:03
URL: http://ellenjosefssons.blogg.se
Postat av: Emelie Pahlin

Åh vad kul det låter! :D

2014-09-14 @ 20:02:23
URL: http://photobyemelieee.blogg.se/
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Rooligt :D

2014-09-14 @ 21:07:23
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Lina

Din hy ser helt underbar ut! Vad använder du på ansiktet smink och krämer? Kram och massa pussar!

2014-09-14 @ 21:09:57

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0