svar på frågestunden

Q/Hej! Du har ju skrivit lite om dina föräldrars skilssmässa, av egen erfarenhet vet jag att det brukar göra att de flesta verkligen inte vill skilja sig när man själv får barn och gör allt för att barnet inte ska gå igenom samma sak som man själv gjort. Men tror du att det är bättre att stanna kvar i förhållandet för barnets skull eller inte och varför? 
Svar: Mina föräldrar är väldigt bra kompisar men det är klart att det har varit jobbigt för mig, det första året var riktigt jobbigt då allt var så ovant. Jag tror att det är bra att separera sig, även för barnens skull. Det är ju inte kul att leva med föräldrar som är osams. Självklart kan man försöka ändå men det blir jobbigt för alla eftersom hela familjen påverkas så i slutändan är det nog ändå bäst för alla att föräldrarna separerar sig.
 
Q/Vilken ämne gillar du mest och vilket minst?
Svar: Mitt absoluta favoritämne är idrott och det har jag även valt som individuellt (så svårt ord haha) val. Så nu kommer jag att ha idrott två gånger på måndagar och en gång på fredag morgon. Mitt sämsta ämne är matte, det är helt okej när jag förstår vad vi håller på med men det händer ju rätt så sällan.
 
Q/Var i Turkiet var du? Kan du ge lite "Turkiet-tips"?
Svar: Jag var i Bodrum, här kan du läsa om det: http://josefines.se/category/resorutflykter.html.
 
Q/Jag hittade din blogg för några dagar sedan (följer dig på Youtube) och oj vad inspirerande och fin blogg och du verkar vara en härlig person! Lätt en ny blogg att följa! 
1. Vart har du tagit din headerbild? :) 
2. När började du med youtube och blogg och när började det går uppåt och bra? 
3. Vad får dig att börja följa en blogg? 
4. Ditt största intresse? 
Svar: Hej! Tack snälla söta du, blir oerhört glad :)
1. I Köpenhamn.
2. Youtube har jag inte haft alls länge men jag har bloggat i kanske 7 år? Vet inte riktigt faktiskt...
3. Bilder, bilder och bilder! + blandade bilder.
4. Oj, kan faktiskt inte välja!!
 
 Q/Vad tycker du om att victorias secret ska öppna i Stockholm?
Svar: Jag tycker att det är mest positivt! Jag menar det finns ju nästan i alla länder men nu kommer det äntligen till Sverige. Dock blir det inte lika speciellt att köpa där längre, när man är på Arlanda är ju det första man går till hehe...
 
Q/Vilken är den bästa resan du har gjort?
Svar: Ingen tvekan...THAILAND. Just för att vi åkte hela nästan släkten och jag hade aldrig varit utanför Europa innan den resan. Det var så speciellt, det liknade inte något annat land jag har varit i tidigare.

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Ellen

Åhh jag skulle verkligen vilja åka till Thailand!

2014-09-04 @ 19:10:15
URL: http://ellenjosefssons.blogg.se
Postat av: Susanna Maria J

Så kul med lite frågor och svar. :) Ha en fin kväll kära du :) <3

2014-09-04 @ 19:53:23
URL: http://oslofru.com/
Postat av: Hellooo

Turkiet har du väl åkt till innan och det ligger inte i Europa, det är bara den lilla delen Istanbul som gör det hehe ;)

Svar: Haha jaa :)
Josefine Olsson

2014-09-04 @ 22:09:02
Postat av: Sanna

Fick häromdagen reda på att mina föräldrar ska separera... Har aldrig mått så dåligt förut, men fick lite hopp när jag kollade igenom din blogg och hittade lite om dina föräldrars skilsmässa. Tack!:)

Svar: Men så söt du är. Jag lovar att det blir bättre, mådde väldigt dåligt i början men nu mår jag bra!! Kämpa<3<3<3
Josefine Olsson

2014-09-05 @ 07:05:09

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0