Juice


Fattar inte vad det är med mig..ligger hemma nu i sängen med feber och orkar knappt gå upp..jag som trodde att jag höll på att bli bättre! Och den här veckan är en helvetesvecka i skolan för har 2 prov +2 stora läxförhör +3 läxor , så det känns verkligen piss att missa detta eftersom då får jag göra typ alla saker efter lovet och det vill jag verkligen inte!

Gjorde en juice till frukost som bestod av:
Apelsinjuice (utan tillsatser)
Frysta jordgubbar
1/2 kiwi
1/2 äpple
vindruvor

mixa ihop allt ,det blev meeega gott verkligen!
TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0