Motivation

Jag försöker att springa minst en gång i veckan även fast det börjar gå mot vinter. Det värsta är att komma iväg, när man väl är ute och springer lider man inte. Det jobbigaste är att komma hem och lägga sig i sängen och en timme senare ska man ut och springa i kylan...fy. Men man får helt enkelt tänka på efterkänslan som är underbar! 
Jag har ett par nya underbara träningstights från märket Helly Hansen, sköna och snygga! Viktigt att man klär sig rätt när man är ute och springer. Inte för tjockt klädd och inte för tunnt klädd. Jag brukar köra lager på lager. En annan viktig grej när man springer och det är mörkt är att använda en reflexväst! Det kan rädda ens liv.
♥Rosa♥
Jag vet att det kan vara svårt att hitta inspirationen till att träna när det är mörkt och kallt ute. För mig går det verkligen i perioder! Man ska aldrig känna att träningen blir en stressfaktor, vissa veckor kan man helt enkelt inte träna lika mycket som andra. 

Comments
Innan du kommenterar:
1.Jag använder en Canon 600D.
2.Jag redigerar mina bilder i Photoshop CS4.
3.Kommentera snälla kommentarer, elaka kommentarer kan du hålla för dig själv :)
4.Vill du kontakta mig? Maila då till: [email protected]

Postat av: Hanna

Bilden på dig längst ner är verkligen jättefin! Så naturlig och härlig!

Svar: Men gud så söt du är!! Puss
Josefine Olsson

2014-11-25 @ 19:59:10
Postat av: Malin

Du är så fin!!

2014-11-25 @ 20:24:23
URL: http://malinjonsson.devote.se
Postat av: Amanda♥

Jag springer ute 3-4 ggr i veckan året om, tycker det är jätteskönt! :)

2014-11-25 @ 21:17:01
URL: http://amandaforsman.blo.gg
Postat av: ISA

efterkänslan är klart värt det :))

2014-11-25 @ 22:54:59
URL: http://isabyl.devote.se
Postat av: Karolina

Hej skulle inte du kunna berätta lite om Fyrisskolan och vad det finns för fördelar och nackdelar med att gå där? Ska nämligen välja gymnasium nästa år och har Fyris som ett alternativ :) Sen skulle du jättegärna få berätta varför du bytte inriktning och hur du tänkte kring gymnasievalet.
Måste bara avsluta med att säga att jag gillar din blogg starkt!

Svar: Hejhej! Fyris är en bra skola tycker jag, härliga människor och god mat (enligt mig) Även bra lärare! Kan inte just nu komma på något negativt faktiskt. Gå på öppet hus imorgon, jag kommer vara sminkmodell där :D kramis!
Josefine Olsson

2014-11-25 @ 22:58:18

Comment here:

Name:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment:

TILL STARTSIDAN


Hallå där! Kul att du har hittat hit. Mitt namn är Josefine Olsson och jag är en 17åring från Uppsala. Jag skriver om lite allt möjligt här i bloggen b.la vardag, foto, mode och skönhet. Jag är även en stor matälskare, rättare sagt mat är livet. Sen så tränar jag en hel del på fritiden så är ett hälsofreak. Hoppas att ni trivs här och välkomna tillbaka :)

♥ Instagram: Josefines.
♥ Twitter: JosefineOlssoon.
♥ Videofyme: Josefineolsson.
♥ Weheartit: josefineolssons.
♥ Youtube: josefineolssons.
♥Ask: http://ask.fm/josefineolssons



Follow on Bloglovin


Kontakta mig

RSS 2.0